Comunicats

29/06/2020  -  Vídeo 12 - Seqüencia postures, juliol 2020
Vídeo amb seqüència de postures de ioga Iyengar, juliol 2020.

Passeu-ho bé.

Premeu a "Més informació"
24/05/2020  -  Vídeo 11 - amb seqüència de ioga Iyengar
Vídeo amb seqüència de postures de ioga Iyengar variada.

Passeu-ho bé.

#joemquedoacasa
#JoActuo

Premeu a "Més informació"
18/05/2020  -  Vídeo 10 - Asanes pel Sistema Immunològic
Vídeo amb seqüència de postures per enfortir el sistema immunològic.
Sempre podeu anar alternant la vostra pràctica amb els vídeos que hem anat oferint.
Els que el coneixeu, no oblideu la importància del Pranaiama.
Passeu-ho bé.

#joemquedoacasa
#JoActuo

Premeu a "Més informació"
10/05/2020  -  Vídeo 9 - amb Suria Namaskar
9è. Vídeo amb Suria Namaskar.
Aconsellem acabar amb alguna torsió i invertides.
Passeu-ho bé.

#joemquedoacasa
#JoActuo
03/05/2020  -  Vídeo 8 - Asanes dempeus i enrere
8è. Vídeo amb seqüència de postures dempeus i enrere.

#joemquedoacasa
#JoActuo

Premeu a "Més informació"
27/04/2020  -  Vídeo 7 - Asanes amb cadira pel Sistema Respiratori
7è. Vídeo amb seqüència de postures amb cadira per obrir la caixa toràcica i millorar el sistema respiratori.

#joemquedoacasa
#JoActuo

Premeu a "Més informació"
19/04/2020  -  Vídeo 6 - Asanes pel Sistema Respiratori
6è. Vídeo amb seqüència de postures pel sistema respiratori.

#joemquedoacasa
#JoActuo

Premeu a "Més informació"
14/04/2020  -  Vídeo 5 - Asanes pel Sistema Immunològic
5è. Vídeo amb seqüència de postures per enfortir el sistema immunològic i per recuperació, convalescència si has estat malalt.

#joemquedoacasa
#JoActuo

Premeu a "Més informació"
10/04/2020  -  Sessió Ioga Iyengar tarda i vespre
Ahir presentàvem la pràctica per fer al matí. Aquí trobareu la seqüència de la tarda i vespre.

En Marc, en el vídeo, us explica molt bé la pràctica ideal. Pranaiama a primera hora del dia, per una bona càrrega d’energia, al matí postures dempeus i enrere, aporten vitalitat, i a la tarda postures endavant i invertides per relaxament.

Així tot el dia tindrem una exceŀlent energia, amb vitalitat o relaxament segons convingui.

#joemquedoacasa
#JoActuo

Premeu a "Més informació"
09/04/2020  -  Sessió ioga Iyengar matí
A part de les postures pel sistema immunològic de cada setmana passem dues sessions pels qui vulguin practicar més.
Totes les postures es poden fer a qualsevol hora però n'hi ha que són més indicades per practicar al matí, o a la tarda o al vespre.
Aquí presentem les més adients al matí. No cal practicar-les totes, cada persona sap de quin temps disposa, però sí que és bo seguir la seqüència.

#joemquedoacasa
#JoActuo
Premeu a "Més informació"
06/04/2020  -  Vídeo 4 - Asanes pel Sistema Immunològic
4t. Vídeo amb seqüència de postures per enfortir el sistema immunològic i també restaurativa per si has estat malalt.
#joemquedoacasa
#JoActuo
Premeu a "Més informació"
29/03/2020  -  Vídeo 3 - Asanes pel Sistema Immunològic
3er vídeo amb seqüencia de postures per enfortir el sistema immunològic.
#joemquedoacasa
#JoActuo
Clique a "Més informació"
22/03/2020  -  Vídeo 2 - Asanes pel Sistema Immunològic
Us presentem un nou vídeo que us ajudarà a estimular el sistema immunològic, la seva pràctica us pot ajudar tan física com mentalment.
El podeu alternar amb el de la setmana passada, qui s’animi els pot fer tots dos.
#joemquedoacasa
#JoActuo
Cliqueu a "Més informació"
19/03/2020  -  PRANAIAMA - 2 DUBTES
Va dirigit als alumnes més veterans que ja heu practicat Pranaiama.
Per resoldre dubtes del Pranaiama:
Coŀlocar les mantes, unes allargades per tota la columna i una o dues a sota el cap com la Savasana.
Primer: Savasana amb les mantes, que agafin "tota" l'esquena.
Segon: Mitja Ujjayi, inspirar d'engonals a costelles flotants, i espirar de les costelles flotants als engonals, tot molt suau.
Tercer: ESPIRACIÓ, inspiració intensa de les costelles flotants a les clavícules i espiració molt lenta i suau de les clavícules als engonals amb Ujjayi, sense pauses, o Viloma, amb pauses, en acabar respirar normal 3 vegades i tornar-hi.
Quart: INSPIRACIÓ, espiració intensa cap als engonals, inspiració molt lenta i suau dels engonals a les clavícules amb Ujjayi o Viloma, en acabar respirar les tres vegades i tornar-hi.
Cinquè: Ujjayi 1: observació de la respiració normal sense manipular, no allargar-la gens.
Sisè: Savasana normal, sense mantes a l'esquena. És bo posar les mantes de l'esquena entravessades a sobre les cuixes.
NOTES:
- Si es fa el vespre invertir el tercer i quart punt.
- El tercer i quart punt han de durar el mateix temps.
- L'aire ha d'entrar i sortir pels costats del cos, sense inflar la panxa ni moure-la.
16/03/2020  -  PRANAIAMA - 1
Va dirigit als alumnes més veterans que ja heu practicat Pranaiama.
Com sabeu és l’estadi del ioga que carrega més energia, tan necessària en aquest moment que ens toca viure.
Us aconsellem que el practiqueu, si pot ser, cada dia.
Si fa temps que no ho feu, proveu-ho.
Després, si surten dubtes, ens telefoneu per aclarir-los.
Marc (Figueres) 619197511
Núria (Olot) 636378333
Enric 619197512
Aneu practicant la seqüència del vídeo d'asanes és apta per a tothom.
És senzilla i completa.
15/03/2020  -  Vídeo 1 - Asanes pel Sistema Immunològic
La pràctica regular estimula el sistema immunològic, la clau per a un cos i una ment sana. En aquests moments excepcionals cuidem-nos, aprenem a escoltar el nostre cos i practiquem a casa.
Posem consciència i fluïdesa en la ment i l’acció per adaptar-nos a la situació.
Mirem cap a dins nostre per així mirar i coŀlaborar amb la comunitat.
La pràctica regular estimula el sistema immunològic, la clau per a un cos i una ment sana. En aquests moments excepcionals cuidem-nos, aprenem a escoltar el nostre cos i practiquem a casa.
Posem consciència i fluïdesa en la ment i l’acció per adaptar-nos a la situació.
Mirem cap a dins nostre per així mirar i coŀlaborar amb la comunitat.
Hem preparat una seqüència d’asanes per fer a casa aquests dies, és apta per a tothom.
Cliqueu a "Més informació"
08/01/2018  -  IOGA PER A MAINADA + VIDEO
Segueixen amb èxit les classes per a la mainada, practiquen ioga tot divertint-se i d’una manera dinàmica. La pràctica del ioga a aquesta edat és primordial. Els ajuda a millorar el seu estat físic: els hàbits posturals, la flexibilitat, l’agilitat, la coordinació, l’equilibri, la respiració, la musculatura motriu, el rendiment esportiu... I també a millorar el seu estat mental: l’atenció, la memòria, la concentració, l’autoestima, la creativitat, la relaxació, la seguretat...
OBRIU UN NOU HORITZÓ ALS VOSTRES INFANTS!
A La Tribuna d’Olot els dimecres de 17.25 h a 18.25 h.
Al Pou de Llum Figueres els dilluns de 17.15 h a 18.15 h.
Cliqueu sobre "més informació" i gaudiu d’un vídeo presentació
14/08/2016  -  LLISTA DE DISTRIBUCIÓ amb WHATSAPP
En el decurs del curs 2015/16 diversos alumnes dels centres ens varen demanar fer un grup de WhatsApp per a tenir una comunicació més ràpida i fàcil. Vàrem considerar interessant aquesta proposta.

Amb data 26/12/2016 es canvia el grup per una "LLISTA DE DISTRIBUCIÓ" l’avantatge és que els missatges es reben particularment i si vols respondre, també és particular, no hi ha possibilitat de veure els telèfons i comentaris de la resta.

Si ets alumne dels centres, l’única condició per rebre els missatges és que donis d’alta a la teva agenda el telèfon de l’Enric, el 619 197 512.

Si per qualsevol raó vols deixar de rebre les nostres informacions pel WhatsApp, simplement ens passes un missatge demanant la baixa.
14/08/2016  -  PÀGINA DE PREGUNTES FREQÜENTS
Fa un temps vàrem crear una interessant pàgina a aquest nostre web.
És una pàgina dedicada a PREGUNTES FREQÜENTS. La podeu trobar a "El Nostre Ioga" "FAQs".
És un recull de les preguntes que ens fa la gent que ve a informar-se als nostres centres i que pot ser d’interès pels alumnes que ja assistiu a les classes.
Està estructurada per temes:
- Tipus de ioga.
- Edat.
- Ioga per a nens.
- Sobre la pràctica.
- Respiració - Meditació - Relaxació - Xacres
12/05/2014  -  CORREU ELECTRÒNIC
De vegades hi ha qui es dona d'alta a un correu electrònic o, per diverses raons, es canvia l'adreça.

Si no reps les nostres informacions és que no tenim la teva adreça. Si vols rebre els nostres correus, si us plau, envie-ns un correu a enric@iogalatribuna.cat si és de la zona d'Olot o a enric@iogaelpou.cat si és de zona de Figueres.

Moltes gràcies per la vostra coŀlaboració
03/09/2013  -  Entrevista de EL GARROTXI.CAT
Podeu veure un video, a més informació, d’una entrevista que va fer el dia 03-09-2013 EL GARROTXI.CAT a l’Enric Sala, en el que s’explica d’una manera bastant planera el que fem i algunes de les característiques del Métode IYENGAR®.
13/01/2009  -  Publi-reportatge
Reportatge fet al "Centre de Ioga IYENGAR® El Pou de Llum" per Tramuntana TV

Descobreix el "Centre de Ioga IYENGAR® El Pou de Llum" de Figueres. El dirigeix Enric Sala.

Observa la utilització dels suports en cas de dificultats físiques, una de les característiques del Mètode IYENGAR®.

La gravació és feta a l’antic local de La Jonquera, 30, actualment el centre es troba al carrer Cap de Creus, 8. A 100 metres de l’anterior, darrere el Museu Dalí.

El ioga és el control de les fluctuacions de la ment

Avís legal
Política de cookies
Llegir més frases